Tedoo cu Brad Florescu

Wizz Air închide ruta București – Budapesta

Cursele București – Budapesta operate de compania Wizzair vor fi sistate începând din 7 august 2012. TAROM rămâne singura companie cu legătură directă între cele două orașe.

Compania Wizz Air a decis să anuleze zborurile cu plecare din București către destinația Budapesta începând din 7 august 2012. Ultima dată pentru care se mai pot încă rezerva bilete pe site-ul companiei este 6 august. Cursele pe această rută vor fi sistate până la sfârșitul anului 2012 și nu există nicio informație disponibilă referitoare la planurile pentru 2013. TAROM rămâne, deocamdată, singura companie aeriană care leagă direct cele două orașe.

Pasagerii companiei Wizz Air care au deja bilete pentru zboruri ulterioare datei de 6 august vor fi contactați telefonic sau prin e-mail pentru a fi informați despre anularea curselor și modalitățile de compensare.

Informația am aflat-o de pe Airlines Travel; pe site-ul Wizz Air nu există un comunicat oficial care să o confirme sau să explice motivele din spatele deciziei.

Update 1 august 2012: oficialii companiei au confirmat închiderea rutei București – Budapesta.

”Wizz Air confirmă faptul că începând cu data de 8 august ruta companiei București Otopeni – Budapesta va fi anulată până la finalul sezonului de iarnă. Toți pasageri sunt informați de această schimbare prin e-mail sau la telefon, aceștia putând solicita returnarea în totalitate a banilor sau un credit de 120% ce poate fi folosit pentru rezervări viitoare. Wizz Air își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această schimbare și invită pe cei interesați să rezerve bilete pentru alte destinații europene, pe care compania continuă să le adauge rețelei sale.”  Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.

Comentarii - Un Comentariu

  1. Orjen says:

    Urat, ce sa zic. Au tinut zborurile pe ruta asta doar cateva luni, iar cerere cred ca exista, eu cunosc destule persoane care isi luasera (inclusiv eu) sau intentionau sa isi ia bilete. Am fost anuntata sec prin email, iar cand i-am contactat telefonic nu mi s-a oferit nicio explicatie, confirmandu-mi-se doar ca nu va mai exista aceasta ruta in viitor. Acum astept sa mi se returneze banii. Oricum, la ce te poti astepta de la o companie aeriana ai carei angajati (pe limba romana) din call center CU GREU vorbesc limba romana?!! Prea multe informatii nici nu poti sa ceri, din cauza barierei lingvistice.

Lasă un comentariu